5 Kasım 2012 Pazartesi

Türkün Biber Gazıyla İmtihanı

        Malumunuz son dönemlerde gündemde biber gazı , polis müdahalesi gibi konular dönmekte , bende bu konuda başımdan geçmiş bir olayı sizle paylaşmak istiyorum.

       Her ergen türk genci gibi ebob , ekok ( ya da obeb okek ) öğrenmek için dershaneye gidiyordum. Bu gidişlerim çoğunlukla sorunsuz olmakla beraber bir keresinde bana oldukça ilginç bir deneyim yaşatmadı değil. Gene her zaman ki gibi dershane yolumda giderken ilerde bir topluluk dikkatimi çekti. Yaklaştıkça olayın rengi değişti zira kendileri zırhlanmış polis abilerdi. Ve işin kötü tarafı roma savaş pozisyonu almış yekpare şekilde bana doğru geliyorlardı.

 Türk Polisi ( Temsili Resim )

          O yaşıma kadar bu kadar kamu personelini anca ssk hastanesinde görmüş biri olarak oldukça ilgimi çekmişti bu durum. Ama tırsıntım merakımdan ağır bastı gerisin geri kaçmaya başladım ki bir de ne göreyim. Tam arkamda da sol görüşlü arkadaşlar kaldırımları söküyor , ellerinde bayraklar polislere doğru ilerliyordu. Buraya kadar her şey oldukça normal gibi görünebilir ancak asıl aksiyon o an başladı. Yan tarafımda yükselen bir duman gördüm . 2 saniye sonra hiç bişi göremedim zira yakınımda patlayan bir biber gazı beni geçici olarak servis dışı bırakmış, bütün görme yetimi benden almıştı. Bizans prensi tarafından gözleri dağlanmış Kara Murat gibi ortalık yerde bir duyum eksik dolanıyordum.

Bırakın Uleyn ( Temsili Resim )

     
       Bi şekilde o kalabalığı aşıp , el yordamıyla dolmuş durağını bulduğumda ( el yordamıyla dolmuş durağı bulmak ? ) acım hala geçmemişti. Arka arkaya 3-4 kere Babam ve Oğlum izlemiş gibi ağlıyordum.Dolmuşa bindiğimde o halim dolmuşçu amcanın oldukça dikkatini çekti." Oğlum bişi mi var ? Paran mı yok niye ağlıyorsun . Sorun değil hadi geç " diyerek beni telkin etti kendisi sağolsun ( gene de parayı verdim lan ama keriz gibi ). Ağabey şurada dövüş ediyorlar ben ortada kaldım falan diyemediğimden susup kafamı cama yasladım. Emre Aydın klibinde gibi bir görüntü oluştuğunu biliyorum ( kafayı cama yaslayıp ağlayan ergen erkek ) ama bünyemde yüksek miktarda biber vardı ve ben bunu bir şekilde dışarı atmalıydım.Bunu takip eden 1 saat boyunca ağladım. İnsan vücudu bu kadar göz yaşını nereden buluyor lan diye sormalarım eşliğinde eve vardığımda ise annem beni komunist sanmıştı. Varsın olsun ben yoldaşlarımda gaz yedim ya fahri bir komunistlik bulaşmıştır elbet.

Not : Dolmuş fetişisti değilim arkadaşım. Hep öyle denk geliyor.Bende anlamadım bu konuyu.Belki içimde bastırılmış bir dolmuşçu yatıyor bilmiyorum.Söz bir daha yazmayacağım herhangi bir taşıma aracı :D
                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder